ייעוץ ארגוני

תחקיר והפקת לקחים

תחקיר והפקת לקחים

הפקת לקחים היא תהליך ניהולי וארגוני המאפשר להשיג שיפור משמעותי בעלות מזערית. בכדי להשיג זאת צריך לדעת לנהל את התהליך נכון. אנו מתייחסים להפקת הלקחים כאל תהליך המתנהל באופן קבוע בארגון, ניתן לבצעו לבד ("תחקיר עצמי") או בקבוצה.
ניהול תהליך הפקת לקחים בארגון דורש הבנה ומיומנות ולכן אנו מציעים:
 הכשרת מנהלים לניהול תהליכי הפקת לקחים
 ליווי של תהליכים הפקת לקחים אסטרטגיים
 הטמעת שגרות ותרבות הפקת לקחים בארגון



ייעוץ ארגוני
פיתוח מנהלים
שיפור ופיתוח השירות בארגון
צוותי שיפור
פיתוח צוותים
תחקיר והפקת לקחים
פיתוח וניהול הדרכה
ניהול שינויים

All rights reserved to: Blat - Lapidot ©
בניית אתרים ITdesigns   |    עיצוב אתרים: Gordin Studio