ניהול שינויים

קמפיין שיווק פנימי

קמפיין השיווק הפנימי משתמש בערוצי התקשורת הפורמאלית בארגון כמו גם בתקשורת "מסדרונות", הקמפיין נותן מענה בשני צירים עיקריים:
-העברת מידע שוטף לכל המשתמשים
-יצירת התלהבות ושימורה לאורך זמן
תקשור השינוי מבהיר את מטרת השינוי והתועלות שיופקו ממנו. מסייע ביצירת עמדות חיוביות כלפי השינוי, וכן מאפשר הצגה של השינוי על מרכיביו.


תפוקות:
 יצירת שקיפות מרבית בקרב מנהלי ועובדי הארגון
 העברת מידע שוטף לעובדי הארגון
 העברת מסרים, יצירת מוטיבציה לשיתוף פעולה ועמידה באבני הדרך בפרויקט

ייעוץ ארגוני
ניהול שינויים
מהו ניהול השינוי
מיפוי סיכונים רכים
כלים להובלת שינוי
מיפוי פערים
קמפיין שיווק פנימי
ליווי ההנהלה
סיפורי לקוח

All rights reserved to: Blat - Lapidot ©
בניית אתרים ITdesigns   |    עיצוב אתרים: Gordin Studio